Sadece 2 Beze İle Kat Kat Sütlü Börek Hiç Abartmıyorum Bir Yiyen Bir Daha İstiyor - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

24 Şubat 2024 Cumartesi

Sadece 2 Beze İle Kat Kat Sütlü Börek Hiç Abartmıyorum Bir Yiyen Bir Daha İstiyor

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar

 






HİÇ ABARTMIYORUM BİR YİYEN BİR DAHA İSTİYOR SADECE 2 BEZE İLE KAT KAT SÜTLÜ BÖREK TARİFİ
Malzemeler ZelihaninTatlituzlutarifleri
1 çay bardağı su(100ml)
1 çay bardağı süt(100ml)
1 çay bardağı sıvı yağ (100ml)
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 yemek kaşığı sirke
1 tatlı kaşığı tuz
4 -4,5 su bardağı un(unu kontrollü ekleyiniz)


 





Üzeri için

125gr tereyağı
1 su bardağı süt 
İçi için
200gr beyaz peynir ve tulum peyniri karışık
Yada lor peyniri de kullanabilirsiniz
Hamuru açmak için ve ara katlar için
Nişasta (buğday yada mısır farketmez ben mısır nişastası kullandım)












Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments