Süs Biberi Turşusu Yapımı - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

27 Ağustos 2022 Cumartesi

Süs Biberi Turşusu Yapımı

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar

 





Süs Biberi Turşusu Yapımı Tarifi'nin Malzemeleri

1 kilo süs biberi
2 baş sarımsak enfesmutfak8

1 yemek kaşığı şeker
Limon tuzu
2 yemek kaşığı turşuluk irice tuz
Küçük bir şişe sirke

 

 

 

Süs Biberi Turşusu Yapımı Tarifi'nin Yapılışı
Süs biberlerinin sap kısımlarından temizleyelim ve suya bırakalım.Suda dirilirler, sonra sarımsaklarımızı temizleyelim ve doğrayalım.Bir karıştırma kabına sirkemizi bırakalım.Cam şişemize göre ayarlayalım. Ben bu turşu için bir küçük şişe kullandım.
İçine kavanozlarıma göre bir kaşık toz şeker bir yemek kaşığı limon tuzu ve iki yemek kaşığı turşuluk tuz bıraktım ve eriyene kadar karıştırdım, cam kavanozların dibine biraz sarımsak bıraktım.Sonra süs biberlerimi doldurdum ara ara sarımsak bıraktım ve sirkemi üzerine ekledimyarısınada sıcak su ekledim.Sonra kalan sarımsakları da en üste bırakıp salladım içindeki kalan havayı da çıkarıp kapaklarını çok sıkı kapattım serin ve karanlık bir yerde kışa kadar muhafaza edin, şimdiden afiyet olsun.







Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments