Soslu Kıl Biberli Doğrama Turşu - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

28 Ağustos 2019 Çarşamba

Soslu Kıl Biberli Doğrama Turşu

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
SOSLU KIL BİBERLİ DOGRAMA TURSU
4 kg domates 
1 kg tatlı kıl biber 
1 kg acı kıl biber 
1 kg kapya biber 
1 demet maydonoz 
2/1 demet dereotu 
2/1 demet nane (istege bağlı) 
2 su bardağı üzüm sirkesi 
2 su bardağı sıvıyağ 
1 çay bardağı şeker 
1 çay bardağından 2 parmak eksik kaya tuzu 
3 baş sarimsak .







HAZİRLANiSİ Domates ve kapya biberleri robotta çektirip tencerede suyunu çekene kadar pişiriyoruz.
Kıl biberleri ince ince dograyalim,
Maydonoz,dereotu,nane yi ince ince dograyalim,
Son olarak sarimsaklari soyup dograyalim.
Pişen domates sosunu doğrayıp hazırladığımız sebzelerle karıştıralım , tuz,şeker,sirke ve yagini da ilave edelim ...
Yarım saat kadar sık sık karıştıralım ki içindeki şeker ve kaya tuzu erisin. 
Daha sonra kavonozlara doldurup ağzını hava almayacak şekilde kapatalım.
Serin bir yerde muhafaza edebilirsiniz 
NOT: Domates sosunu neden pişiriyoruz? hazırladığımız tursu daha uzun ömürlü olsun diye domates sosunu pişirip ekliyoruz. 
Bu şekilde serin bir yerde muhafaza ederek daha uzun sürede tüketebilirsiniz.
Sadece domates ve kapya biber doğranıp pişiriliyor diğer .biberler ve sebzeler pişirilmiyor çiğden ilave ediıiyor.
NOT: Arkadaşlar ben kavonoz kapağını kaynatıyorum ve o şekilde kapatıyorum, ters çevirip 1 gün bekletiyorum hava alıp almadığını sızıntı dan anlıyorum..deryali_lezzetler'e tesekkurler.


Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments