Közlenmiş kırmızı biber turşusu - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

4 Eylül 2022 Pazar

Közlenmiş kırmızı biber turşusu

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar





Közlenmiş kırmızı biber turşusu 😋👌 sema_s_kitchen
Daha öncede yapmıştım ama bu sefer daha farklı yaptım,nasıl yapmışım videoları kaydırarak bakalım😊
İki kilo kırmızı biber için malzemeler
Bir çay bardağından bir parmak eksik zeytinyağ
Bir çay bardağından bir parmak eksik beyaz sirke(üzüm,elma)
Bir tatlı kaşığı tuz(kendinize göre ayarlayın)
Maydonoz(arzuya göre)
Bir baş sarımsak
Yapılışı
Biberleri yıkayıp kurulayın fırın tepsisine dizin 250 derece fırınd ara ara çevirerek kontrollü pişirin
Fırından alınca bir poşet veya tencereye koyup 20 dakika bekletin bu işlem soyulmasını kolaylaştırmak için
O arada kavanorları ve kapaklarını tencerede kaynatıp kurulayın






Maydonozları ve sarımsakları doğrayın
Bşberlerin kabuklarını soyup içlerini temizleyin istediğiniz büyüklükte kesin sonr hepsini15 dakika süzgeçte bekletın suyunu süzmesi içi

Sonr geniş bir kaseye bşberleri alın üzerine zeytinyağ sirke tuz sarımsak ve maydonozları koyup karıştırın 15 dakikada böyle bekletin
Temiz kuru şişelere doldurun tencerede kaynayan suya kapaklar suya gelecek şekilde 5 dakika kaynatın kapağının üzerine bir gece bekletip normal çevirip serin yerde uzun süre saklayabilirsiniz açıldığındada buz dolabında saklayın
Tencereye çok su koymanıza gerek yok videolarda hepsi var ayrıntılı konuşarak ve göstererek anlatmaya çalıştım
Böylelikle uzun süre kahvaltılık turşunuzu saklayabilirsiniz çok lezzetli oluyor
Bot:Ben toplamda 4,5kilo biber kullandım 3 şişe oldular size iki kilo biber için malzeme yazdım☺️karışıklık olmasın





Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments