Az Tuzlu Siyah Zeytin Tarifi - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

7 Ekim 2022 Cuma

Az Tuzlu Siyah Zeytin Tarifi

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar

 



Merhaba Sevgili Arkadaşlar
Sağlıklı, mutlu yeni bir hafta diliyorum. kendimutfagindasef

Antalya'da kaç gündür yağmur yağıyor.
Bu haftada çoğunlukla yağmur bekleniyor.
Hazırladığım siyah zeytinler artık tatlandı.
Ben zeytinleri az tuzlu hazırlıyorum.
Zeytinler tatlandıktan sonra tepsilere döküp, güneşin altında 2-3 gün bekletiyorum.

Hava sıcak olmadığı için güneşte bekletmek de bir sakınca olmuyor.





Hemen yağmurlar öncesi güneşte 3 gün bekledi zeytinlerim.
Biraz kurudular.
Uzun ömürlü olmaları için bu işlemi yapıyorum.

Kavanozlara doldurup, üzerine biraz sıvı yağ gezdirip, buzdolabına kaldırdım.
Eğer serin bir yerde saklayabilirsiniz, buzdolabına kaldırmaya bilirsiniz.
Çocukluğumuzda evin bodrumunu gıdaları saklamak için rahmetli annem kiler kullanırdı.


Zaten soğuk olan iklim koşullarında, bir de bodrumda buzdolabı etkisinde kalırdı.
Ama maalesef şimdi öyle değil.
Antalya çok sıcak. Yağmur yağsada hala evde kısa kolla dolaşıyorum.
O nedenle daha fazla dayanması için böyle pratik çözümler bulmaya çalışıyorum.

Sizler zeytin lerinizi kışlık hazırlıklarınızı nasıl saklıyorsunuz.
Yorumlara yazarsanız,
diğer arkadaşlarımıza da fikir olsun derim.
Hoşçakalın.
Sevgiyle kalın.





Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments