Dondurucuda Yaz Tadında Dolmalık Biber - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

5 Temmuz 2022 Salı

Dondurucuda Yaz Tadında Dolmalık Biber

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar





Dolma biber sezonu yaklaşmışken, bu paylaşım sizlerede fikir olabilir 💁‍♀️
Yıllardır dondurucumun bastacidir
önemli olan püf noktalarına uyarak dondurucuya kaldirmaniz sonrasinda zaten vazgecemiyorsunuz 🤭😊
.
Ne yapıyoruz
1- Çöplerini çıkartıyoruz
2- Agız kısımları yukarı gelecek şekilde tepsiye diziyoruz
3-Bir veya iki gün dışarıda bekleyecek 👌 (Bulunduğunuz bölgenin sıcaklığına bağlı, ben 1gün beklettim 👍)
.
NOT : Bekletme aşamasında Yıkamıyoruz ✋
Poşetlemeden önce yıkayacağız, yoksa içlerinde su kalır ve çürüme yapar 👍
Dışarda bekleme sebebi ise, Yumuşayacak o sertliği gidecek👍 Dondurucu için poşetlerken, kırılma olmuyor 👍poşete daha çok adet sığıyor ve daha yumuşak lezzetli dolmalarınız oluyor 👌
.





4- Beklettikten sonra yıkıyoruz
5-Poşetlemeden önce içlerine domates dilimi bırakıp poşetliyoruz. ( Böylece pişirmeden önce kapakları hazır oluyor) Ben bu yıl domateslerini ayri posetledim
6- Poşetin havasını pipetle çekiyoruz böylece vakumlaniyor ve buzlanma minimum oluyor 👌
.
Kışın dondurucudan çıkarır çıkarmaz çeşme suyunun altında dolmalıkları yıkayıp bekletmeden hemen doldurmaya başlıyoruz.
.






PİŞİRMEDEN ÖNCE PÜF NOKTASI YIKAMAK ✋👌 Böylece dolapsı kokusu gitmiş oluyor 👌👍Rabbim cümlemizede sevdiklerimizle birlikte ağız tadıyla yemeyi nasip etsin inşaAllah.
.
HAYIRLI BİR GÜN DİLİYORUM







Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments