İspir Fasulye - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

13 Eylül 2019 Cuma

İspir Fasulye

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
İspir Fasulye 
Bugün kış hazırlığı olarak dolaba İspir fasülye koydum👌pazarlarda etiketlerde ismi ispir veya beyaz barbunya diye yazıyor🤔bunu bolca koyuyorum 😉etli kuru fasülye gibi pişiriyorum nefissss😍oluyor.
Dolaba nasıl koyduğuma gelince; kabuklarından ayıkladım,yıkayıp süzülmesi için süzgeçte beklettim.






Yeterli miktarda buzdolabı poşetine koyup, pipetle havasını aldım.Ben buzluğa koyduklarımı iki poşete geçirip öyle koyuyorum.Buzlukta yerini aldı👍Allahım hepimizin yapmış olduğu tüm hazırlıkları sağlıkla,ağız tadıyla yemeyi nasip etsin deryadan_tarifler'e tesekkurler.



Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments