Kokulu Üzüm Suyu Konservesi - Lezzetli Sunumlar

Column Left

Sponsorlu Bağlantılar

Takip Et

11 Eylül 2019 Çarşamba

Kokulu Üzüm Suyu Konservesi

Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
KOKULU ÜZÜM SUYU KONSERVESİ 💜🍇
Nasıl yapıyorum canlarım ;
Kokulu üzümleri yıkayıp ayıklayıp tekrar yıkayıp süzüyorum. Misal tencereye 4 kase temizlenip ayıklanmış üzümü alalım tencereye aldım üzerine 7-8 kase su koyup patlayıp iyice suyu çıkana kadar pişirelim. 1 kase kokulu üzüme 2 veya 1.5 kase su koyuyoruz. Daha yoğun arama seven 1 kase üzüme 1 kase su koysun🍇





🌿💜 Piştikten sonra süzgeçten süzelim. (Bu sene çok eriyene kadar pişirmeyip süzgeçteki posaları ile marmelat yaptım 1 taşla 2 kuş efsane oldu 💜🍇🤗
Süzdükten sonra tencereye tekrar alıp biraz şeker ekledim. Şeker tamamen size kalmış sıcakken az şekerli duruyorsa aldanmayın soğuyunca şekeri yerine geliyor ondan aşırı koymayın 1 büyük tencereye 1 bardak kadar koydum ben. Çok şekerli sevmiyorum ;) Damak tadınıza göre ayarlayabilirsiniz 👍 Şekeri eriyip tekrar kaynattım ve sıcak sıcak kavanozlara pay edip kapatıp ters çevirdim. Bu şekilde 1 gün bekledikten sonra karanlık serin kiler ortamında muhafaza edebilirsiniz 👍 😘 -
AFİYET OLSUN .neslinin_mutfagi_'na tesekkurler.


Sponsorlu Bağlantılar
Sponsorlu Bağlantılar
Hiç yorum yok:
comments